سوشال پیام

سوشال پیام

نکات پیامکی

امروزه تلفن همراه نسبت به دیگر ابزارهای ارتباطی با انسان عجین تر شده است طوریکه تقریبا 90% افراد بدون تلفن همراه چند دقیقه هم سپری نمی کنند.

وقتی بهترین ابزار ارتباطی تلفن همراه باشد پس قطعا کارآمدترین وموثرترین روش جذب مشتری تبلیغات پیامکی (بازاریابی پیامکی) است.

در اینجا دستورالعمل هایی برای بازاریابی پیامکی ارائه شده است:

قبل از اقدام به هرکاری مشخص کنید میخواهید به چه کسانی پیام بدهید. به عنوان مثال از مشتریان بالقوه استفاده کنید و از طریق برخی راه کارهای انگیزشی اطلاعات تماس آنها را دریافت کنید. شاید ارائه تخفیف و اطلاع رسانی با پیامک روش مناسبی باشد.

متن پیامکی که برای مشتریان ارسال می کنید باید ویژگی های برجسته و مزایای خاص محصول یا خدمات تان را در بربگیرد. امتیازات و ویژگی های خاص شماست که توجه مخاطبان را جلب میکند.

تمام تلاش خود را روی برقراری ارتباط شخصی با مشتری بگذارید برای مثال با استفاده از ارسال چند به چند در سامانه پیامکی سوشال پیام با قرار دادن نام مشتری در ابتدای پیام و خطاب مناسب حس صمیمیت را انتقال دهید یا با سیستم تبریک تولد، روز تولد مشتری را تبریک بگویید.

سعی کنید در حد ممکن از علائم نگارشی مانند ؟، !، * و ... استفاده کنید توجه به این جزئیات بسیار ساده ولی فوق العاده چشمگیر دید خواننده را نسبت به متن پیامک ارسالی تغییر میدهد.

ارتباط مستمر داشته باشید تا به نتیجه ی مطلوب برسید. ارسال پیامک باید در فاصله زمانی تعیین شده انجام شود. استفاده یکباره از طریق پیامک، فقط تلف کردن زمان و هزینه است.

ارسال پیام تبلیغاتی نباید باعث ایجاد مزاحمت شود پس بهتر است ارسال پیام های تبلیغاتی در ساعات 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و 4 عصر تا 8 شب صورت گیرد.

پاداش و هدیه بدهید. به عنوان مثال میزان خریدی تعیین کنید که اگر خرید مشتری فراتر از آن میزان شود خرید بعدی آنها را به عنوان پاداش به آنها هدیه میدهید ویا با معرفی ما به مشتری دیگر پاداشی برای او در نظر دارید.

همیشه در نظر داشته باشد برای موفقیت در بازاریابی با sms احترام به مشتری و ایجاد حس راحتی در مشتری بسیار مهم است با در نظر گرفتن این اصل بسیار ساده و راحت میتوانید یک ارتباط طولانی مدت و سالم با مشتری برقرار کنید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید.

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayamاشتباهات رایج در ارسال پیام کوتاهبا تبلیغات پیامکی بهتر دیده شویدحقایقی درباره ی موفقیت بازاریابی پیامکی.

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 5 شهريور 1394ساعت 14:51 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1143 | |

اشتغال مولد و غیرمولد

 

 کاری که سرمایه آفرین باشد اشتغال مولد نامیده میشود .ایجاد شرایط مناسب برای توسعه اشتغال مولد، بزرگ‌ترین مسئله جامعه کنونی است. با توجه به جمعیت بزرگ جوانانی که به بازار کار وارد می‌شوند، اگر در چند سال آینده وضعیت اشتغال بهبود محسوسی نداشته باشد، علاوه‌ بر مشکلات اقتصادی و هدر رفتن قسمتی از سرمایه‌های کشور، با مشکلات اجتماعی مواجه خواهیم بود. در یک نظر کلی، برای رشد اشتغال مولد، مدیریت اقتصادی باید فضای کسب‌و‌کار مناسبی برای تشویق سرمایه‌گذاری، نوآوری و بهره وری ایجاد کند.

بدین منظور لازم است که:

  •   ثبات قوانین شرکت در فعالیت‌های اقتصادی،تابع منافع عقلانیت جمعی باشند.
  • اطلاعات مربوط به بازارها، فناوری و شرایط اقتصاد در دسترس همگان باشد .
  •  طرفین هر قرارداد، چه بین افراد و واحدهای خصوصی و چه در رابطه با دولت، ملزم به اجرا (یا تغییر با توافق) آن باشند.

اشتغال غیر مولد «ارزش اضافی» تولید نمی کند. حاصل کار کارگر غیرمولد قابل لمس و در نتیجه قابل اندوختن و انبار کردن (یعنی قابل پس انداز) نیست. اضافه تولید مبنای پس انداز است و پیداست چیزی که در همان لحظه تولید «محو و نابود» می شود در هر حال امکان پس انداز کردن و گرد آوردن نمی دهد.

  1. در این شرایط، چه قدم‌هایی برای بهبود فضای کسب‌و‌کار لازم است؟
     سازمان برنامه به‌عنوان نهاد مرکزی سیاست‌گذاری اقتصادی در نظام مالی دولت و  در تنظیم بازار و غیره، نظم و حساب و کتاب ببخشد تا فضای کسب‌و‌کار ثبات پیدا کند
  2. برای کنترل تورم، کسری بودجه دولت باید مهار شود.
  3. بانک مرکزی باید نقدینگی را کنترل کند و برنامه‌ای برای تضمین سلامت نظام بانکی بریزد.
  4. احیا بودجه عمرانی و بهبود زیرساخت‌ها در صدر برنامه‌های دولت قرار بگیرد. توسعه اینترنت می‌تواند کمک بزرگی به بهبود فضای کسب‌و‌کار و ایجاد فرصت‌های شغلی و رشد مهارت‌های نیروی کار بکند
  5. آمار و اطلاعات باید وسیع‌تر تولید شود و آسان‌تر و به موقع در دسترس عموم قرار بگیرد.. دسترسی مردم به اطلاعات مربوط به بازار و اقتصاد، به عده بیشتری، مخصوصا در میان گروه‌های محروم، امکان می‌دهد تا برای خود و دیگران شغل‌های پرارزش ایجاد کنند

 

عناوین مرتبط:

مفهوم خلاقیت و نوآوری و چگونگی پیدایش آن ، استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ، قسمت بندی بازار ویا بخش بندی بازار چیست؟, کارافرینی چیست؟ کارافرین کیست؟

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 4 شهريور 1394ساعت 15:44 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1153 | |

نکاتی جهت افزایش سرعت گوشی های اندرویدی

هنگامیکه مبلغ زیادی را خرج خرید یک گوشی مدل بالاو جدید می کنید ،انتظار دارید تا مدت ها برایتان بخوبی و بدون دردسر کار کند. اما برخی عوامل می تواند به نوعی سرعت گوشی شما را کاهش دهد که شما از آن ها بی خبرید. ما در این مطلب چند روش را به شما ارائه دهیم تا با بکارگیری آن ها عملکرد گوشی های اندرویدی خود را بهبود بخشید.

· گوشی خود را راه اندازی مجدد کنید

در مواقعی که گوشی موبایل ایراد پیدا کرده و سرعت آن پایین آمده است، همه فراموش می کنیم که گوشی هایمان هر از چند گاهی نیاز به راه اندازی مجدد دارد درست مانند هر نوع کامپیوتر دیگر. پس قبل از آنکه دست به اقدامات دیگری بزنید توصیه می کنیم حتما یک دور گوشی اندرویدی خود را ری استارت نمایید.

· مطمئن شوید که سیستم تان به روز است

اگر گوشی اندرویدی شما کند کار می کند این احتمال وجود دارد که جدیدترین بروزرسانی ها انجام نشده است. برای انجام این کار به بخش Settings >About device >Software update بروید تا مطمئن شوید همه بروزرسانی های لازم را انجام داده اید.

· پاک کردن عکس ها ،فیلم ها

عکس ها و فیلم ها و همچنین اپلیکیشن های غیر ضروری یا فایل های موزیک که گوشی شمارا اشغال کرده و دیگر نیازی به آنها ندارید را پاک کنید. این کار سرعت گوشی تان را به طرز قابل توجهی بالا می برد.

· ذخیره گاه اپلیکیشن خود را پاک کنید

گوشی های اندرویدی گاهی تصاویر و اطلاعات یک اپلیکیشن را بطور خودکار ذخیره می کند اگرچه سرعت گوشی شما پایین است می توانید ان را برای برنامه هایی که به آنها نیاز ندارید پاک کنید، مطابق این روش: Settings + Storage + Cached data

· انیمیشن ها را کاهش دهید

با مراجعه به بخش Settings + About phone و لمس گزینه Build Number ، به Developer options دسترسی پیدا کنید و هر برنامه ی انیمیشنی موجود در گوشی را پیدا و غیر فعال کنید.

· از کاستوم رام ها استفاده کنید

سیستم‌عامل اندروید به صورت Open Source یا متن‌باز می باشد و هر برنامه‌نویسی می تواند طبق خواسته ی خود آن را تغییر دهد؛ AOKPو CyanogenMod کاستوم رام هایی هستند که محبوبیت بیشتری دارند. این را بدانید که قبل از نصب کاستوم رام ها گوشی خود را روت کنید چون گارانتی را باطل میکند. روتینگ اجازه دسترسی به بخش ‌هایی از گوشی و سیستم‌ عامل می دهد و می توان کارکردهای جدید و بیشتری را اجرا کرد.

· ریست فکتوری

اگر تمامی روش های فوق را انجام دادید وسرعت گوشی افزایش پیدا نکرد، باید حتما گوش خود را ریست فکتوری کنید. در واقع این کار تمام تنظیمات گوشی به جز کارت حافظه را به حالت اولیه برمی گردانده می شود. برای ریست فکتوری دو راه وجود دارد:

Soft rese: زمانی که دسترسی به تنظیمات گوشی امکانپذیر است

Hard reset: زمانی که پسورد نداریم، برای انجام این کار به بخش Settings +Backup و سپس reset بروید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

مفهوم خلاقیت و نوآوری و چگونگی پیدایش آن, تکنولوژی و جامعه, ۵ راهکار ساده برای افزایش امنیت در اینترنت, نکاتی برای مدیریت بهتر زمان و بالا بردن بهره‌وری هنگام کار, با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید

 

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 3 شهريور 1394ساعت 15:28 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1123 | |

با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید

برای درک این مطلب که چگونه با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شویم ، باید در ابتدا از نگاه فرستنده ی سامانه پیامکی و شرکتی که خدمات موبایل را به شما عرضه میکند نگاه کنیم.

فرستنده پیامک در هر زمانی که بخواهد میتواند پیام خود را ارسال کند حتی زمانیکه دریافت کننده در دسترس نباشد. مسلما  شانس اذیت و آزار گیرنده پیامک بسیار کمتر از شخصی است که بدون توقف تماس دریافت میکند. پس نمیتواند اورا آزرده خاطر کند همچنین پیامک نیازمند توجه کمتری است چون پیغام روی صفحه تلفن همراه ظاهر میشود و با نگاه سریع میتوان متوجه آن شد.

دلیل دیگر آن ارزانی میباشد که فرستنده ترجیح میدهد به جای تماس تلفنی از پیامک استفاده کند. فرستنده میتواند طی چند ثانیه صدها یا هزاران پیامک را به گیرنده های مختلف ارسال کند. و همچنین میتواند پیامک ها ی خود را ازیک سامانه ارسال کند و آنها را شخصی سازی کند.

گیرندگان پیام های تبلیغاتی یا پیام را میخوانند و یا اینکه میخواهد حافظه گوشی خود را خالی کند پس پیام را مشاهده و سپس پاک میکند در هرصورت پیامک ها دیده میشوند.

بازاریابان به ویژگی بازاریابی پیامکی پی بردند؛ استفاده از سامانه پیامکی بهترین شیوه برای اطلاع رسانی تغییرات ایجاد شده در برنامه، خدمات، محصولات و... است. بازاریابی پیامکی منعطف ترین راه تبلیغاتی است که تمامی کسب و کارها می توانند از آن بهره مند شوند..

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

چگونه تبلیغات پیامکی خاص و متفاوت داشته باشیم ؟,نکات تاثیرگذار بر بازاریابی پیامکی,

7 عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان,ارسال اس ام اس درسامانه رایگانspayam

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 2 شهريور 1394ساعت 13:59 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1097 | |

بازاریابی با شبکات اجتماعی وایبر وتلگرام

امروزه اینترنت و رسانه های ارتباطی نوین ،بازاریابی و تعیین دقیق بازار هدف پیشرفت شایانی داشته. مشتریان برای آگاهی از محصولات جدید،فقط متکی به تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد‌ها یا به اصطلاح‌‌ همان بازاریابی سنتی نیستند. زیرا استفاده از اینترنت، شیوه‌های جدیدی برای بهتر نشان دادن محصولات وخدمات را برای آنان فراهم کرده است.

بازاریابی به شیوه جدید به یک گفت‌و‌گوی دو طرفه تبدیل شده که بخش عمده‌ای از آن توسط رسانه‌های اجتماعی تسهیل شده است.

ارسال پیام از طریق شبکات اجتماعی مانند وایبر و تلگرام یکی از روشهایی می باشد که برای تبلیغات استفاده می شود، شما با داشتن سامانه ارسال پیام SPAYAM در کنار ارسال sms می توانید از امکانات سوشال پیام نظیر ارسال به بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،کدپستی، جنسیت، رده سنی و بانک مشاغل بهره مند شوید و با افراد در تعامل باشید و با دریافت نظرات وپیشنهادات آنها تبلیغات هدفمند داشته باشید.

مزایای دیگر ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام و وایبر:

  • تعداد کاراکترهای زیاد در هرپیام ) 800 کاراکتر)
  • تعرفه پایین، فقط 80 ریال برای هرپیام
  • درصورت عدم دریافت پیام (عدم دسترسی به اینترنت، نصب نبودن تلگرام ووایبر برروی گوشی...) هزینه پیام ارسال شده به حساب شما برمیگردد.
  • در این روش برخلاف اس ام اس که امکان بلک لیست شدن در آنها زیاد است، تمامی پیامها ارسال شده و به دست مخاطبان می رسد.

امروزه شبکات اجتماعی بهترین مکان برای دیده شدن می باشد،بنابراین این مدل بازاریابی با توجه به بازخورد بالا ، کم هزینه‌ بوده و کارایی بسیار بهتری در مقابل سایر شیوه های سنتی دارد.

در واقع سوشال پیام به گونه ای است که سامانه بهمراه کلیه امکانات آن براي کاربران رايگان بوده و ثبت نام در سامانه سوشال پیام نیازمند پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمیباشد.قابل توجه تمامی کاربران اینکه سامانه به صورت کاملا مادام العمر بوده و در صورت بروز رسانی سامانه تمامی امکانات اضافه شده رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

 

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط

روشهای بازاریابی اینترنتی ،بازاریابی اینترنتی...!! ، ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک ،نکات تاثیرگذار بر بازاریابی پیامکی ، تمایل به تبلیغات در شبکات اجتماعی ،دوروش برگزیده مذاکرات بازاریابی

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 1 شهريور 1394ساعت 15:28 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1152 | |

رکورد زنی پیامکی

 


امروزه با بالا رفتن آمار پیامک زدن و در بعضی مواقع اعتیاد پیامکی و اینترنتی افرادی در پی کسب رکورد در این زمینه میباشند که از جمله این افراد مارسل فرناندز نوجوان 16 ساله برزیلی که با سرعت عمل خود در ارسال پیامک رکورد گینس را از آن خود کرد.

بسیاری از ما مدعی   توانایی خود در ارسال پیامک هنگام راه رفتن یا رانندگی هستیم. اما این نوجوان برزیلی ادعای قویتری دارد چرا که بنا بر تایید کتاب رکوردهای جهانی گینس اکنون سریعترین ارسال کننده پیامک در جهان است.

موفقیت این نوجوان برزیلی تعجب آور است زیرا فرناندز یک پاراگراف 25 کلمه ای را در 18 ثانیه و 19 صدم ثانیه تایپ می کند. این رکورد از یک جهت نیز حائز اهمیت است زیرا وی در ثبت آن از صفحه کلیدهایی که به صورت لغزشی یا اصطلاحا swipe عمل می کنند استفاده نکرده و تمام کلمات را به صورت ضربه ای تایپ کرده است.

طبق گزارشات به دست آمده  رکورد قبلی ارسال پیامک  متعلق به یک نوجوان 15 ساله اهل سیاتل آمریکا با نام گائورا شرما بود که توانسته بود همین تعداد کلمه را در 18 ثانیه و 44 صدم ثانیه تایپ کند. اما او این رکورد را با کمک صفحه swipe مایکروسافت به جا گذشته است. کیبوردهای لغزشی (swipe) این امکان را دارند که بدون برداشتن دست از روی صفحه کلید و لغزاندن انگشت روی حروف با تقلید الگوهای نوشتاری، کلمه مورد نظر را حدس زده و تایپ کنند. فرناندز با وجود این که یک نوجوان بسیار علاقمند به تلفن های هوشمند است اما معتقد است که به ارسال پیامک اعتیاد ندارد.

این  نوجوان  در گفتگو با شبکه سی ان ان گفت: از زمان بچگی علاقه زیادی به تلفن همراه داشتم و هنوز هم عاشق این وسیله هستم اما قبول ندارم که  معتاد تلفن همراه هستم زیرا زمان زیادی را برای استفاده از آن نمی گذرانم.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط:

اعتیاد مدرن *بیماری های اینترنتی*ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam, ، حقایقی درباره ی موفقیت بازاریابی پیامکی، استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود، ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک

 

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 29 مرداد 1394ساعت 12:38 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1159 | |

اعتیاد مدرن *بيماري های اينترنتي*

  •  خستگی چشم

استفاده زیاد و طولانی از رایانه و موبایل باعث خستگی چشمها می شود. به همین دلیل هنگامی که ساعتها به صفحه نمایش آنها خیره می شوید، سوزش و درد چشم را احساس می کنید.
« خستگی چشم آزار دهنده است ولی اصولا مشکل حادی را بدنبال ندارد وبا استراحت چشم‌ها برطرف می‌شود».

 

  • سردردهای استرسی

پیدایش سردرد به استرس خیلی زیادی نیاز ندارد. استرس ناشی از سرعت پایین اینترنت، تاخیر در بار شدن صفحات، مشکلات فنی موبایل و یا رایانه و امثال آن‌ها می‌تواند موجب ایجاد استرس شود که گاها به پیدایش سردرد منجر می شود.

 

  • سر درد های مزمن

سردردهای مزمن اصولا به علت های مختلفی مانند خستگی چشم و گرفتگی عضلات دست و گردن هنگام استفاده زیاد از موبایل و یا رایانه ایجاد میشود.

 

  • بیماری های قلبی و عروقی

برخی از متخصصان قلب و عروق معتقدند استفاده بیشتر از 4 ساعت در شبانه‌روز از ابزارهای تصویری ابتلا به بیماری‏‌های قلبی و عروقی را افزایش میدهد.

 

  • درد پشت

نشستن نادرست پشت رایانه و برای ساعت‌های طولانی به درد پشت می‌انجامد؛ افزایش وزن، کاهش تحرک، و استعمال دخانیات این درد را تشدید میکند.

 

حتما در اطراف خود کسانی را دیده اید که مدام باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند چه برای هم صحبتی با دوستان، چه برای بازاریابی در زمینه کاری. این شبکات کمک می کنند با دوستان و اعضای خانواده در ارتباط داشته باشیم و همین قابلیت ها احساسات مثبت و منفی ما را برمی انگیزاند و منجی می شود احساسات ما با فضای مجازی بیشتر گره بخورد.
 

  • اختلالات بالای دست

سندروم کشیدگی گردن، سندروم مجرای مچ دستی، سندروم مجرای ساعدی، التهاب تاندون دست و مچ، التهاب تاندون و غلاف آن از جمله اختلالات بالای دست هستند.

 

  • مشکلات دوران بارداری و زایمان

زایمان ها و بارداری های غیرعادی و تولد نارس یا ناقص و تولد کودکان بیش فعال می تواند مربوط به تشعشعات تلفن همراه و رایانه باشد.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر و تلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط:

نکاتی برای مدیریت بهتر زمان و بالا بردن بهره‌وری هنگام کار, بازاریابی شبکه ای MLM چیست؟, ۵ راهکار ساده برای افزایش امنیت در اینترنت, راهکارهایی برای لذت بردن از کار, تمایل به تبلیغات در شبکات اجتماعی, بازاریابی ویروسی, مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 28 مرداد 1394ساعت 14:20 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1208 | |

مفهوم خلاقیت و نوآوری و چگونگی پیدایش آن

با توسعه علم و فناوري و گستردگی اطلاعات، باید آموزشهای مهارتی در جامعه اجرا شود تا جامعه بتواند همراه با پیشرفت تکنولوژی گام بردارد. هدف از آموزش خلاقیت، پرورش افراد خلاق است که با برقراری ارتباط با یکدیگر و ایجاد افکار نو به حل مشکلات بپردازند. بارش مغزي عامل اصلی براي خلاقیت است اما کافی نیست.

وابستگی خلاقیت و نوآوری غیر قابل انکار میباشد، در این قسمت  برای روشن شدن ذهن، آن ها را مجزا از هم تعریف میکنیم. خلاقیت، پیدایش و تولید یک اندیشه و فکر نو است؛ در حالی که نوآوری عملی ساختن آن اندیشه و فکر است.

طبق تعریف تفکر همگرا و واگرا که در زیر آمده است، خلاقیت ارتباط مستقیم با تصویرسازی ذهنی دارد.

تفکر واگرا به معنی ترکیب اطلاعات موجود و تفکر همگرا به معنی دوباره سازی اطلاعات موجود درحافظه می باشد.

به عبارتی خلاقیت به معنای ارائه افکار و ایده های جدید برای انجام بهتر کارها است.

بدانید؛ رفتار هوشمندانه و خلاقیت در دوران کودکی نمایان است. میزان خلاقیت کودکان در توجه و تداوم دقت آنان نهفته است. مهمترین معیار براي سنجش خلاقیت، دقت و توجه کودکان است. کودکانی که زمینۀ خلاقیت دارند اصولا کنجکاوترند، برای سوالهای پرسیده شده فکر میکنند وسپس جواب می دهند، و سعی بر پاسخهای متفاوت دارند وحتی ممکن است پاسخ هایشان بی ربط و بی ارزش  باشد.

ویژگی هایی که استیز برای افراد خلاق و نوآور مشخص کرده است به صورت زیر است:

  •  توانايي ايده دهی با سرعت بالا  
  • توانايي در ايجاد و ارائه راه حل های جديد
  • توجه كردن به جزئیات و مسائل پیچیده
  • متفاوت در ارائه طرح و نظر

 

در عصر کنونی که مدیران و رهبران سازمان‌ها با موقعیت جدید و تغییرات روز افزون مواجه هستند، سازمان‌هایی که با بهره گیری از خلاقیت و انگیزه کارکنانشان به مواجهه سریع و خلاقانه با شرایط جدید بپردازند به توفیق دست خواهند یافت.

امروزه  در امر رقابت نوآوری سازمانی اهمیت بسیار زیادی برای پیروزی و بقای  سازمانها دارد؛ زیرا نوآوری مانند عنصری تعیین کننده برای سازمانها در این موقعیت عمل میکند.

کارمندان خلاق در سازمانها به خاطر علاقه درونی  خود به کارها و فعالیت های خلاقانه در برابر اطرافیان استقامت کرده و خلاقیت خود را اعمال مینمایند. هر چقدر افراد توانمندی بیشتری در خلاقیت داشته اند، انگیزه آن‌ها برای نوآوری در مشاغل مربوطه نیز بیشتر میشود. يكي از شرايط لازم براي ایجاد خلاقیت، آرامش مغزی است.

 مواردی که باعث ازبین رفتن خلاقیت می شود، پاداش محیطی، رقابت و ارزشیابی ها هستند. یک عامل مهم در خلاقیت انگیزش درونی است تا بیرونی. خلاقیت و منبع کنترل درونی  رابطه مثبتی با یکدیگر دارند و خود انگیختگی و انگیزش درونی در خلاقیت تأثیر زیادی دارد. خلاقیت رشد مستمری دارد و افراد خلاق قدرت آفرینش خود را هیچگاه از دست نمی دهند.

 خلاقیت در افراد یک ویژگی اکتسابی است. مهمترین رکن بروز خلاقیت در يك جامعه، فرهنگ سازی جهت تقلا براي پیشرفت ديگري است. اینگونه، با موثر واقع شدن روی یکدیگر به پیشرفت جامعه هم كمك ميشود.

 پیشنهاد میشود  برای شکوفاییِ نوآوری و ترغیب افراد به نوآوری در محیط کاری، سازمانها به افزایش خلاقیت در کارکنان خود به ویژه در بخش های تحقیقاتی بپردازند.

  سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

کارافرینی چیست؟ کارافرین کیست؟بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند چیست؟نکاتی برای مدیریت بهتر زمان و بالا بردن بهره‌وری هنگام کاربازاریابی شبکه ای MLM چیست؟

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 27 مرداد 1394ساعت 15:04 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1158 | |

حقایقی درباره ی موفقیت بازاریابی پیامکی

 

از روشهای تبلیغاتی که در سالهای اخیر برترین روش شناخته شده است، بازاریابی پیامکی است. در این جا به توضیح برخی از حقایقی که نشان می دهد چرا بازاریابی پیامکی به موفقیت رسیده است می پردازیم.

  • ارسال پاسخ در مدت زمان کوتاه

گوشی های موبایل بدلیل همراه بودن، سریعترین روش برای ابلاغ تبلیغ خود به افراد بازاریابی پیامکی است.

  • دفعات بالای چک کردن تلفن همراه در روز

در طول یک روز، یک فرد معمولی بارها و بارها تلفن همراه خود را چک می کند. این واقعیت شما را مطمئن می کند که پیامک شما بعد از ارسال بطور حتم خوانده شده است.

ازطریق پیامک نام تجاری و برند خود را به همگان معرفی کنید و آنها را ترغیب کنید به محل کار شما بیایند و با تکنیک های بازاریابی آنها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید.

  • دسترسی به افراد بیشتر

چون تعداد تلفن های همراه از رایانه هاو دیگر وسیله های ارتباطی بیشتر است بازاریابی پیامکی توانسته به موفقیت امروزی خود دست پیدا کند.

  • زنان بیشتر، از ارسال پیامک استفاده می کنند

آمار نشان می دهد مردان برای برقراری ارتباط تماس میگیرند و زنان بیشتر از ارسال پیامک استفاده می کنند. ازآنجاییکه زنان مسئولیت خرید اجناس را بعهده دارند، باید پیامک تبلیغاتی خود را هدفمند ارسال کنید و بدانید دریافت کنندگان شما چه کسانی هستند.

 سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید:

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayamاستفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خودنکات تاثیرگذار بر بازاریابی پیامکی7 عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌ تان

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 26 مرداد 1394ساعت 14:47 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1139 | |

دوروش برگزیده مذاکرات بازاریابی

 




قبل از همه باید بدانیم مذاکره چیست وچه ویژگی هایی دارد؟

همه ما هرروزه در حال مذاکره هستیم بی انکه بدانیم. فردی که با دوستش در مورد پروژه ی دانشگاه صحبت می کند درحال مذاکره است.

مذاکره در کلام ساده، ارتباط متقابل میان افراد برای رسیدن به توافق و یا اجرایی شدن انتظاراتی که از دیگران داریم، می باشد.

درواقع مذاکره فرایند گفتگو درباره ی یک موضوع خاص برای رسیدن به توافق در اهداف برای رفع نیاز و جلب رضایت طرفین می باشد و باید دارای ارزش افزوده باشد.

مذاکره خوب باید:

باعث ایجاد ارتباط انسانی گردد.

منافع را برمواضع ترجیح دهیم.

برای هرمذاکره نقشه داشته باشیم وراههای جایگزین راازپیش تهیه نماییم.

شاخص وشواهد عینی وملموس بیاورید ونه ذهنی.

دو روش مشخص قابل استفاده در مذاکرات بازاریابی:

روش برون گرایی

تلاش برای ترغیب و تشویق دیگران نسبت به انجام کار یا دادن اطلاعات با اعمال فشار است.

روش قیاسی-استنتاجی

این روش همانند روش قبل است فقط نیاز به مهارت بیشتری دارد چون باید کاملا زیرکانه طرف مقابل را از طریق سوق دادن او به سمت کاری اورا راغب به انجام آن کار نماید.

روشی که بشود در تمام موقعیت ها ازآن استفاده کرد بسیار مشکل است. مذاکره کننده هر لحظه باید برای ازمودن راه های جدید اماده باشد و روش های غیرقابل استفاده و بی ثمر را از سر راه بردارد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

ارتباط با مشتری CRMموثرترین روش تبلیغات IMC (ارتباطات)بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند چیست؟نکاتی برای مدیریت بهتر زمان و بالا بردن بهره‌وری هنگام کار

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 25 مرداد 1394ساعت 13:55 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1136 | |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد