سوشال پیام

سوشال پیام

اشتباهات رایج در ارسال پیام کوتاه

 

ارسال پیامک بدون پنل پیامک و خط اختصاصی
 شما به عنوان فرستنده پیامک ها هر شغلی که داشته باشید بهتر است یک پنل پیامک با خط اختصاصی داشته باشید هزینه خرید پنل پیامک برای ارسال اس ام اس برای شما بسیار اندک است. شما حتی اگر یکبار در سال بخواهید پیامک انبوه ارسال کنید دارای پاسخ هایی از طرف مخاطبان میباشید. گیرندگان  پیامک شما را با نام و شماره اختصاصی شما می شناسند. هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریاف نمایید.  برای شناسایی خود خود  با نام یا شماره اختصاصی به مشتری بهتر است یک پنل اس ام اس خریداری کرده و خودتان پیامک بزنید , گزارش گیری کنید , اعتبار پیامک های برگشتی را دریافت و در نهایت آمار  بازده تبلیغات را داشته باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در وقت نامناسب

 روزها و ساعات مناسب برای فرستادن  پیامک تبلیغاتی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 صبح و عصر از ساعت 18 تا 20 است در طول روز زمانهایی  وجود دارد  که فرد اولویت های مهمتری نسبت به خواندن یک پیام کوتاه دارد همانند  ساعت خواب شخص که مهمتر از خواندن یک پیام کوتاه  از سوی فرستنده ناشناس است.

ارسال مکرر پیامک  برای شماره های تکراری

فواصل زمانی بین پیامک ها را افزایش دهید ویا  برای کالاها یا  خدمات گوناگون میتوانید از چندین خط اختصاصی پیامک ارسال کنید. اگر  بانک شماره موبایل از مخاطبین هدف خود را  دارید و میخواهید چند  مدل کالا یا خدمت را برای گروهی خاص در  یک زمان یا طی یک هفته ارسال کنید , یکبار  از خط ۱۰۰۰ یکبار از  خط ۲۰۰۰ و یکبار از خط ۳۰۰۰ یا ۵۰۰۰ پیامک ارسال کنید تا دریافت کننده احساس کند چندین تبلیغ متفاوت از چند بنگاه اقتصادی متفاوت را دریافت کرده است و گروهی که نیاز به خرید یا اطلاعات بیشتری دارند نیز با  شما تماس  بگیرند.

متن تبلیغاتی طولانی درپیامک ها
 باتوجه به حجم زیاد پیامک های تبلیغاتی  این روزها افراد جامعه صبر و حوصله کمی دارند و اغلب پیامک های طولانی خوانندگان کمتری دارند. شما باید سعی کنید که متن پیامک خود را گیرا و کوتاه بنویسید. اگر در یک صفحه پیامک خود را می نویسید هنوز تعداد کاراکتری تا پرشدن آن صفحه باقی مانده از درج اطلاعات اضافی و غیرضروری پرهیز نمایید.

 عدم انتخاب درست بازار هدف برای ارسال پیامک

اگر شما قصد فروش یک محصول گران قیمت (اتومبیل ،ملک مسکونی یا تجاری ، باغ و....)  وپیامکی  را به این منظور تهیه و ارسال کردید اما دریافت کنندگان آن اغلب از قشر فقیر جامعه هستند. پیامک شما حتی اگر حاوی متن جذاب و خلاقانه باشد مناسب گیرنده نیست و نمی توانید از آنها انتظار بازخورد داشته باشید.شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید و پیامک خود را بصورت هدفمند فقط به آنها ارسال نمایید.

عدم انجام نظرسنجی

به خاطر داشته باشید که  همیشه شما به عنوان ارسال کننده و مشتریان شما به عنوان دریافت کننده پیامک نباشند. گاهی هم نظر آنها را جویا شوید .این اقدام باعث می شود که شما هم از نظر آنها مطلع شوید و آن را در جهت منافع خود بکار برید.

فاصله گرفتن  از مشتریان

با فاصله گرفتن از مشتریان خود این حس به آنها القا میگردد که به عنوان ابزاری برای منافع اقتصادی شما میباشند. با آنها ارتباط نزدیک و صمیمی داشته باشید.برای ارتباط نزدیک تر می توانید برای آنها پیامک تبریک روز تولد یا کارت تخفیف و بسته های هدیه برای مشتریان ویژه خود بفرستید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam،سامانه رایگان ارسال پیام انبوه SPayam.ir،ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک،چگونه تبلیغات پیامکی خاص و متفاوت داشته باشیم ؟،7 عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان

 

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 25 مرداد 1394ساعت 13:56 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1241 | |

بازاریابی مقاله ای چیست؟

 

ارائه مقاله به وب سایت‌ها، مجلات الكترونیكی و دیگر جایگاه‌های تبادل نظر اینترنتی یا فروم ها تقریباً از زمانی که اینترنت تبدیل به یك جامعه پر رونق تجاری شد، درآمدی را برای تجارت‌های کوچک ایجاد کرد. معمولاً بازاریابی مقاله ای مقاله‌ای با کیفیت بالاست که به یک وبسایت ارائه می شود و یا به سایت، وبلاگ یا دیگر وسایل ارتباطی معمولی افزوده می‌شود.

 از مزیت های بازاریابی مقاله ای جایگاه شما را در موتورهای جستجو بالا میبرد به این صورت که موتورهای جستجو، کیفیت و ارتباط وب سایت شما را براساس تعداد وب سایت‌های دیگر که با وب سایت شما لینك شده است تعیین می کنند. این امر شبیه به سیستم رأی ‌گیری است. همینطور خوانندگان را از تخصص شما مطلع میسازد، هرگاه کسی محصولات و خدماتی را درحرفه و زمینه تخصصی شما جستجو کند، وب سایت شما بالاتر از دیگر رقبا که بازاریابی مقاله‌ای را انجام نداده‌ اند نمایان خواهد شد

چشمگیرترین کاربرد بازاریابی مقاله‌ای در جذب مشتریان به سایت خود برای كسب اطلاعات بیشتر است که این اطلاعات به صورت یك گزارش رایگان، یک دوره آموزشی کوتاه مدت، یک صفحه اطلاعات، یک فهرست یا دیگر موارد رایگان، خواننده مقالات را به خریدار تبدیل می‌كند.لینك صفحات فروش خود را در صفحات اطلاعات رایگان خود قرار دهید که خوانندگان بتوانند بر روی آن کلیک کنند و خرید خود را انجام دهند. اینگونه  مقالات تبدیل به درآمد می‌شوند.

 از جمله راههای افزایش ترافیک بازدید از یک مقاله ؛شروع مقاله با عنوان های جذاب، نوشتن مرتب مقالات کوتاه، بازخوانی مقاله واصلاح خطاهای گرامری قبل از قرار دادن در اینترنت، قراردادن اطلاعات مفید در مقاله خود و گذاشتن  آن در وب سایتها و کاتالوگهای مختلف میباشد.


سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

روشهای بازاریابی اینترنتیبازاریابی رابطه ای یا رابطه مند چیست؟بازاریابی اینترنتی...!!بازاریابی شبکه ای MLM چیست؟آشنایی با بازاریابی اینترنتی

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 21 مرداد 1394ساعت 14:41 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1072 | |

بانک اصناف کشور سوشال پیام

 

سوشال پیام دارای بانک اصناف یا بانک مشاغل کل کشور به تفکیک استان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد می باشد که آن را طبق نیاز هر کاربر در پنلش قرار می دهد.

پوشاک، فرش و قالیشویی، آرایشگاه، کادویی و تزیینی،   تالارها، کافی نت و گیم نت، آلات موسیقی و موسیقی، تاکسی سرویس، سیسمونی و اسباب بازی،  کتاب و انتشارات، آجیل و خشکبار، آموزشگاه های، شرکت های اینترنتی، کیف و کفش، آموزشگاه های آشپزی و شیرینی پزی، شرکت های برق و الکترونیک، لباس عروس و سفره عقد، آموزشگاه های خیاطی، آژانس های مسافرتی، تزیینات ساختمان، شرکت های تاسسیسات، لوازم التحریر و اداری،آموزشگاه های رانندگی، تعمیرگاه، شرکت تولیدی و فروشگاه مواد غذایی، لوازم خانگی، آموزشگاه های زبانهای خارجه، تابلوسازی، تلفن، موبایل، لوازم شکار، آموزشگاه های صنایع دستی، چادردوزی، شرکت های ساختمانی و ویلاسازی، لوازم قنادی، آموزشگاه های موسیقی و آواز، شرکت های آسانسور و پله برقی،  حمل و نقل، شرکت های صنعتی، الکتروپمپ و الکتروموتور، ماشین آلات سنگین، جرثقیل، آرایش و پیرایش،  آموزشگاه های هنرهای تجسمی، خدمات چاپ، کاغذ،تایپ و تکثیر، شرکت های فضای سبز، آرایشی و بهداشتی، مبلمان فلزی و اداری، آموزشگاه هنر نمایشی و سینمایی، خدمات مجالس، شرکت های تبلیغاتی،  شرکت های فیلم سازی، مدارس و مهد،  آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری، خدمات و لوازم ساختمانی، پیک موتوری، مراکز تفریجی و گردشگری، آموزشگاه های کنکور و تدریس خصوصی، خدمات کشاورزی و دامداری، شرکت های مهاجرت، لحاف ، روتختی و تشک، منسوجات،  آهن الات، خرید و فروش حیوانات، شرکت های مهندسی، مشاوران املاک، آکواریوم، خشک شویی، تجهیزات ایمنی و حفاظتی، شرکت های کامپیوتر و نرم افزار، دفاتر رسمی ازدواج و طلاق و اسناد،  ابزار صنعتی، شرکت های بیمه، خیاطی و لوازم، شیرینی، عسل و گز، موتورسیکلت، دوچرخه، اتومبیل و خدمات اتومبیل، دارالترجمه، صنایع چوبی و مبلمان، موسسه، باشگاه و لوازم ورزشی، دامپزشکی صنایع دستی، موسسات علمی فرهنگی هنری، امانت فروشی و خرید لوازم، شرکت های خدماتی، طلا و جواهر، نقره و تیتانیوم، بانک و صرافی، رستوران، فست فود، کبابی، عطاری، هتل مهمانسرا پانسیون، بیمارستان، آزمایشگاه، داروخانه، شرکت های مشاوره ای، رنگ و چسب، عکاسی و فیلمبرداری، وکلا و مشاوران حقوقی، پزشکان، ساعت، عینک فروشی، عینک فروشی، قاب و تابلو...

Spayam این خدمات را در سطح کشور به تمامی کاربران خود ارائه داده و کاربرانی که سرویس سامانه پیامک در شبکات اجتماعی را در اختیار ندارند می توانند وارد سایت www.spayam.ir   شده و بعد از ثبت نام پنل رایگان و شارژ اولیه، از قسمت ارسال شخصی >> ارسال به گروه، می توانید به گروه مورد نظر  پیامک ارسال نمایید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam، سامانه رایگان ارسال پیام انبوه SPayam.ir، ارسال چند به چند و یا شخصی سازی پیام کوتاه چیست؟

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 19 مرداد 1394ساعت 13:51 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1088 | |

بانک اصناف کشور سوشال پیام

 

سوشال پیام دارای بانک اصناف یا بانک مشاغل کل کشور به تفکیک استان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد می باشد که آن را طبق نیاز هر کاربر در پنلش قرار می دهد.

پوشاک، فرش و قالیشویی، آرایشگاه، کادویی و تزیینی،   تالارها، کافی نت و گیم نت، آلات موسیقی و موسیقی، تاکسی سرویس، سیسمونی و اسباب بازی،  کتاب و انتشارات، آجیل و خشکبار، آموزشگاه های، شرکت های اینترنتی، کیف و کفش، آموزشگاه های آشپزی و شیرینی پزی، شرکت های برق و الکترونیک، لباس عروس و سفره عقد، آموزشگاه های خیاطی، آژانس های مسافرتی، تزیینات ساختمان، شرکت های تاسسیسات، لوازم التحریر و اداری،آموزشگاه های رانندگی، تعمیرگاه، شرکت تولیدی و فروشگاه مواد غذایی، لوازم خانگی، آموزشگاه های زبانهای خارجه، تابلوسازی، تلفن، موبایل، لوازم شکار، آموزشگاه های صنایع دستی، چادردوزی، شرکت های ساختمانی و ویلاسازی، لوازم قنادی، آموزشگاه های موسیقی و آواز، شرکت های آسانسور و پله برقی،  حمل و نقل، شرکت های صنعتی، الکتروپمپ و الکتروموتور، ماشین آلات سنگین، جرثقیل، آرایش و پیرایش،  آموزشگاه های هنرهای تجسمی، خدمات چاپ، کاغذ،تایپ و تکثیر، شرکت های فضای سبز، آرایشی و بهداشتی، مبلمان فلزی و اداری، آموزشگاه هنر نمایشی و سینمایی، خدمات مجالس، شرکت های تبلیغاتی،  شرکت های فیلم سازی، مدارس و مهد،  آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری، خدمات و لوازم ساختمانی، پیک موتوری، مراکز تفریجی و گردشگری، آموزشگاه های کنکور و تدریس خصوصی، خدمات کشاورزی و دامداری، شرکت های مهاجرت، لحاف ، روتختی و تشک، منسوجات،  آهن الات، خرید و فروش حیوانات، شرکت های مهندسی، مشاوران املاک، آکواریوم، خشک شویی، تجهیزات ایمنی و حفاظتی، شرکت های کامپیوتر و نرم افزار، دفاتر رسمی ازدواج و طلاق و اسناد،  ابزار صنعتی، شرکت های بیمه، خیاطی و لوازم، شیرینی، عسل و گز، موتورسیکلت، دوچرخه، اتومبیل و خدمات اتومبیل، دارالترجمه، صنایع چوبی و مبلمان، موسسه، باشگاه و لوازم ورزشی، دامپزشکی صنایع دستی، موسسات علمی فرهنگی هنری، امانت فروشی و خرید لوازم، شرکت های خدماتی، طلا و جواهر، نقره و تیتانیوم، بانک و صرافی، رستوران، فست فود، کبابی، عطاری، هتل مهمانسرا پانسیون، بیمارستان، آزمایشگاه، داروخانه، شرکت های مشاوره ای، رنگ و چسب، عکاسی و فیلمبرداری، وکلا و مشاوران حقوقی، پزشکان، ساعت، عینک فروشی، عینک فروشی، قاب و تابلو...

Spayam این خدمات را در سطح کشور به تمامی کاربران خود ارائه داده و کاربرانی که سرویس سامانه پیامک در شبکات اجتماعی را در اختیار ندارند می توانند وارد سایت www.spayam.ir   شده و بعد از ثبت نام پنل رایگان و شارژ اولیه، از قسمت ارسال شخصی >> ارسال به گروه، می توانید به گروه مورد نظر  پیامک ارسال نمایید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam، سامانه رایگان ارسال پیام انبوه SPayam.ir، ارسال چند به چند و یا شخصی سازی پیام کوتاه چیست؟

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 19 مرداد 1394ساعت 12:54 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1195 | |

ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam

 

در سوشال پیام علاوه بر تلگرام و وایبر، اس ام اس هم ارسال کنید

داشتن یک سامانه ارسال پیامک در سوشال پیام هیچ هزینه ای ندارد .

هزینه هر پیامک فقط 105 ریال

دسترسی به بانک شماره کل کشور

تعرفه ارسال پایین و بازگشت هزینه پیامک های بلاک شده

سامانه رایگان ارسال پیام کوتاه

 دیگر هزینه ای برای پنل پیامکی پرداخت نکنید

هزینه پیام رسیده را بپردازید

بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

 

نشانی: گرگان خیابان ولیعصر عدلت 8 ساختمان 555 طبقه 3

01732247790

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

سامانه رایگان ارسال پیام انبوه SPayam.ir، ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک، 7 عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان، چگونه تبلیغات پیامکی خاص و متفاوت داشته باشیم ؟

 

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 18 مرداد 1394ساعت 15:12 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1151 | |

بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند چیست؟

 

بازاریابی رابطه ای هنر کسب وکار امروز است و تمام مراحل شرکت جهت ارتباط و شناخت بیشتر مشتریان و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان را شامل می شود. هزینه جذب مشتریان جدید ۵ برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است. در این بازاریابی مشتریان یک دارایی برای شرکت هستند که مستهلک نمی شوند.

از نظر پورتر بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند فرایندی است که به موجب آن خریدار و ارائه دهنده، روابط مؤثر، کارا، اخلاقی، مشتاقانه و خویشاوندی را برقرار می کنند که این برای دو طرف منفعت دارد.

هدف بازاریابی رابطه ای برقراری روابطی تنگاتنگ با مشتریان هدف برای خرید در آینده و ترغیب دیگران به این کار از طریق کاربرد مدیریت موثر ارتباط با مشتری است.

رویکرد مناسب برای حفظ و نگهداری مشتریان رضایتمندی مشتری جهت ایجاد وفاداری او نسبت به شرکت می باشد.

امروزه اکثر شرکتها علاوه بر جذب مشتریان جدید بدنبال استراتژی های نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذابتر کردن هر چه بیشتر این روابط است. به عبارتی دیگر آنها به دنبال افزایش دوره عمر مشتریان خود هستند.

به نظر می رسد که در بازار امروز جذب مشتریان جدید کار دشواری است و حفظ مشتریان فعلی به شدت در شرکت‌ها احساس می‌شود درنتیجه اعمال اصول بازاریابی رابطه ‌مند می تواند برای حفظ و نگهداری مشتریان و سودآوری شرکت نقش بسزایی داشته باشد و یک مزیت رقابتی پایدار حساب شود.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

حفظ مشتریان،  ارتباط با مشتری، ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک، موثرترین روش تبلیغات IMC (ارتباطات)

 

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 17 مرداد 1394ساعت 15:34 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1069 | |

روشهای بازاریابی اینترنتی

  


موتور جستجوگر یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد. بازاریابی اینترنتی با موتور جستجوگر به دو طریق صورت می گیرید:  رایگان و پولی. در روش رایگان با استفاده از راهکارهای منظم وصحیح و استفاده از سئو، وب سایت شما می تواند دربالاترین نتایج جستجو نسبت به سایرین قرار گیرد و باعث بالارفتن بازدید وب سایت شما شود. در روش پولی برخی موتورهای جستجو مثلا  گوگل بادریافت هزینه از سمت شما برای خرید کلمه ای خاص سایت شمارا در بالاترین جستجو نشان می دهد.

 

چیزی که بیشتر از همه در بالا بردن رتبه شما در موتورهای جست و جو نقش دارد محتوای سایت شماست ، پس تلاش خود را بیشتر روی محتوای سایت متمرکز کنید. اگر مطالب وب سایت شما توسط بازدید کنندگان پسندیده شود، آن را در وب سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی خود منتشر می کنند و بازدید سایت شما افزایش می یابد.

 

استفاده از شبکه های اجتماعی روش دیگری از بازاریابی اینترنتی است. وقتی  که می خواهید به بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار خود از طریق  شبکه های اجتماعی  بپردازید، باید بدانید که چند نکته و اصول اساسی وجود دارد که حتماً باید از آنها پیروی نمایید. این روش نیز مانند بازاریابی با موتورهای جستجو به دو روش رایگان و پولی صورت می گیرد. در روش رایگان فعالیتهای روزانه وکاملا به روز شما در شبکات اجتماعی باعث آشنایی کاربران با شما و خدمات شما می گردد. در روش پولی نیز برای نمایش تبلیغ شما در صفحات دیگر شبکات باید هزینه ای پرداخت کنید. بازاریابی اینترنتی برای بالابردن بازدید سایت مناسب نیست اما روش خوبی برای معرفی است.

 

ارسال یک ایمیل گروهی به تعداد زیادی از کاربران و تشویق آنها به بازدید از وب سایت جهت معرفی محصولات و یا خدمات شرکت بازاریابی با ایمیل می باشد ، ارتباط با مشتری از طریق ایمیل بازاریابی مستقیمی برای معرفی محصول و یا خدمات به مردم است. دربازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل باید اصولی را رعایت کرد که مهمترین آن رعایت احترام به مشتری است.

 

آموزش تصویری همیشه جذابیت داشته و  تاثیر قابل توجهی دارد. امروزه شبکه هایی مانند آپارات و یوتیوب راه را برای این نوع آموزش باز کرده اند و هرروزه کاربران زیادی برای آموزشهای تصویری به این شبکات رجوع می کنند. شما با ساخت ویدئوهای مرتبط با کار خود، ویا حتی آموش تصویری در زمینه کاری خود می توانید با افراد در تعامل باشید. 

 

درج بنرهای تبلیغاتی در وب سایتهای پربازدید ازروشهای دیگر بازاریابی و تبلیغات است که پرداخت هزینه صورت می گیرد.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 15 مرداد 1394ساعت 14:04 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1103 | |

نکات تاثیرگذار بر بازاریابی پیامکی

 

دلایل بسیاری در موفقیت یا عدم موفقیت در  بازاریابی پیامکی دخالت دارد اما مهمترین انها دو عامل مهم زیر هستند که در اینجا به توضیح ان می پردازیم:

 «رعایت حریم شخصی مشتری» و « کسب اجازه از مصرف کننده »

حریم خصوصی مخاطب باید در تبلیغات موبایل حرف اول را بزند. اغلب مشتری ها از اینکه اطلاعات شخصی ثبت ومورد استفاده می‌ گیرد رضایت کامل دارند اما اگر برای ورود به حریم خصوصی آنها و استفاده از اطلاعاتشان پرسش شود یا خیر، احساس بسیار مثبتی در آنها ایجاد خواهد کرد. دربرخی موارد به خصوص در ایران بدلیل ارسال پیامهای تبلیغاتی کاذب احساس مزاحمت با ارسال پیام های تبلیغاتی در گیرندگان ایجاد می شود و امکان دارد به  نتیجه دلخواه از بازاریابی پیامکی خود نرسیم ویا حتی ذهنیت منفی در مشتری و مصرف کننده ایجاد کنیم.

با توجه به شرکت های متعدد در بازار رقابتی و تنوع در ارتباطات، هیچ گاه قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی از مشتری ها از اجازه ارسال پیام گرفته نمی شود. اما در کشورهای اروپایی قبل از ایجاد ارتباط با مشتری طبق قوانین وضع شده اجازه مشتری قبل از ایجاد ارتباط با مشتری لازم است. این اجازه بمنظور تمایل مشتری در میزان علاقه به یک پیام، قبل از دریافت آن می باشد.


اهمیت اجازه گرفتن از مصرف کننده  برای کسب رضایت از اوست، ارسال پیام تبلیغاتی ممکن است باعث ناراحتی مصرف کننده  شده و نتیجه عکس بدنبال خواهد داشت.

بازاریابان، مدیران و شرکتها با درک تمایل مشتری به دریافت پیام تبلیغاتی می توانند خدمات بهتری به مشتریان خود ارایه داده و درکنار بهره مندی مشتری از خدمات، زمینه رقابت خود را بالا ببرند.


مهم‌ترین کاری که شرکت ها و بازاریابان می توانند انجام دهند تنظیم دستورالعمل برای فعالیت های خود است. با این عمل هم برای حقوق شهروندی ارزش قائل شده اند، هم اعتماد مشتری را جلب می کنند و میتوانند مشتریان خود را افزایش دهند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 14 مرداد 1394ساعت 12:56 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1163 | |

عوامل مهم در بازاريابي گردشگري ورزشي در ايران

 

 

مقصود از این پژوهش این است که با بررسی نظرات مدیران، ورزشکاران و دست اندرکاران امر گردشگری و ورزش درباره بازاریابی گردشگری ورزشی و نیز مرور یافته های بدست آمده از پژوهش های مختلف در زمینه گردشگری ورزشی و تطبیق این یافته ها با شرایط و ویژگی های ایران عوامل مهم در این امر شود و راهکارهایی در این زمینه مطرح گردد. برای این منظور پرسشنامه محقق ساخته ای تهیه شد و پس از تایید روایی و پایایی آن (آلفای کرونباخ 0.81 = درصد)، نظرات مدیران ستاد برگزاری چهارمین دوره بازی های اسلامی زنان، ورزشکاران ایرانی و خارجی شرکت کننده در این بازی ها، مدیران فعال در معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، و مدیران، مربیان و دست اندرکاران ورزشی دارای سابقه گردشگری ورزشی، در ارتباط با عوامل مهم مورد توجه مدیران در بازاریابی گردشگری ورزشی بررسی شد. داده ها به روش تحلیل عاملی بررسی شدند. نتایج نشان داد از دیدگاه آزمودنی های پژوهش علاقه به فرهنگ، هنر، معماری و مکان های باستانی؛ بازاریابی و خدمات مناسب آژانس های گردشگری؛ وجود تفریحات شبانه در کشور میزبان؛ و ... از عوامل مهمی اند که بازاریابان گردشگری ورزشی باید در انتخاب بازارهای هدف و تهیه آمیزه های بازاریابی به آنها توجه کنند. همچنین، لزوم توجه به نیازهای مختلف گردشگران و برنامه ریزی درازمدت در بازاریابی گردشگری ورزشی از دیگر نتایجی است که در بسیاری از پژوهش ها بر آنها تاکید شده است. در تمام موارد و عوامل شناسایی شده در این پژوهش و سایر پژوهش ها، نقش مدیریت علمی در موفقیت در برنامه های بازاریابی بسیار مهم است. در انتهای مقاله، راهکارهایی برای بازاریابی اثربخش گردشگری ورزشیمطرح شده است

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. علاوه بر شبکات اجتماعی ارسال پیامک(اس ام اس) انجام میشود.دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394ساعت 14:31 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1126 | |

Sms marketing

  

برای موفقیت در بازاریابی پیامکی باید مجوز و اجازه مشتری داشته باشید. از آنجایکه تقریبا غیر ممکن است برای فردی که جلوی پیام دریافتی رابگیرد؛ بسیار مهم است که مطمئن شوید پیام برای گیرنده اش مفید و جالب باشد. ارسال پیام های ناخواسته به مردم میتواند برای نام تجاری شما بسیار مخرب باشد و اثر سوء داشته باشد.

کارکردن و ارسال پیام به مشتریانی که مطمئنید خواهان پیام ها و خدمات شما هستند میتواند کلید و رمز موفقیت شما باشد.

راه های بسیاری برای به دست آوردن مشتری و تبدیل یک مشتری به یک داوطلب برای دریافت پیام شما وجود دارد که البته آسان ترین راه ارائه و مطرح کردن چیزهای تشویقی است.

در اینجا برخی از دستورالعمل ها برای این موضوع پیشنهاد داده شده است:

به عنوان نقطه شروع از مشتریان بالقوه موجود استفاده کنید و از یک سری راه کارهای انگیزشی معمولی برای گرفتن اطلاعات تماس یا تلفن همراه آنها استفاده کنید.شاید ارائه تخفیف و اطلاع رسانی به آنها در اولین گام و اولین پیام خوش آیند آنها باشد.

حالا زمانی که آنها اولین قدم مثبت را به سوی شما برداشته اند و به انگیزه شما پاسخ دادند درطول زمان با ارائه انواع خدمات مختلف، انگیزه آنها را برای دریافت پیام های خود افزایش دهید. این عمل هوشمندانه به شما اجازه قضاوت در مورد تاثیر گذاری شما روی مشتریانتان را میدهد.

در مرحله بعدی نهایت تلاش خود را برای هرچه بیشتر شخصی سازی پیام های ارسالی خود بکنید. به عنوان مثال با کمی ظرافت می توانید با استفاده از ارسال چند به چند در سامانه پیامکی سیمرغ با مخاطب قرار دادن نام مشتری در ابتدای پیام، حس صمیمیت را به او القا کنید یا با استفاده از ذکر تاریخ خرید و یا مراجعه قبلی وی به شما سعی در افزایش انگیزه او برای دیدار و مراجعات بعدی داشته باشید.

یک شاخص ارزش برای پاداش دادن مشخص کنید. به عنوان مثال زمانیکه خریداران در 5 نوبت از شما خرید میکنند و همراه و همگام با شما هستند برای ایجاد انگیزه اضافی، خرید بعدی آنها را به عنوان پاداش به آنها هدیه دهید.

همیشه در نظر داشته باشد برای موفقیت در بازاریابی با sms احترام به مشتری و ایجاد حس راحتی در مشتری بسیار مهم است با در نظر گرفتن این اصل بسیار ساده و راحت میتوانید یک ارتباط طولانی مدت و سالم با مشتری برقرار کنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه، پیام های تبلیغاتی و پیامک صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

 "با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

 باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

 

عناوین مرتبط:

موفقیت در بازاریابی پیامکی، سامانه پیامک صوتی چیست ؟ ، ۸ قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک ، تبلیغات پیامکی...!!؟؟ ، بازاریابی پیامکی Sms-Marketing

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394ساعت 11:29 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1180 | |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد