سوشال پیام

سوشال پیام

استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود

 

در عصر حاضر شیوه‌های متنوع و کاربردی فراوانی با پیشرفت و توسعه فناوری‌های ارتباطی و ابزارهای ارتباطی جدید، برای ارتباط با مشتریان وتعاملات بازاریابی پدیدار گردیده است.

اگر شما تامین‌کننده خدمات و یا کالای مورد نیاز گروهی از افراد هستید، بی شک یکی از راحت ترین و به صرفه ترین روش های ارتباطی با مخاطبین‌ خاص خود که در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد، استفاده از خدمات ارسال پیام می باشد .

به عنوان مثال راهکارهایی برای برخی مشاغل در زیر آمده است:

  • مدارس می توانند نمرات دانش اموزان رااز طریق این سیستم به راحتی به موبایل والدین دانش آموزان ارسال کنند.

  • هتل ها می توانند تبلیغات خودرا بر روی موبایل ها ارسال کنند و ورودش رابه هتل تبریک بگویند.

  • دانشگاهها می توانند نمرات دانشجویان را از طریق پیامک به اطلاع آنها برسانند.

  • آژانس ها در ایام خاص به ارسال پیامک بر روی موبایل های کارمندان خود بپردازد و به تبریک ویا تسلیت ایام بپردازد ویا از تلاشهای آنها قدردانی کنند.

  • سالن های آرایش زنان می توانند باارسال پیامک، مشتریان خودرا از تخفیفات جدید، خدمات ویژه باخبر سازند، همچنین پیام تبریک برای عروس های خود ارسال نماید.

  • آتلیه های عکاسی هم علاوه بر تبریک میتوانند زمان تحویل کار و مبلغ باقی مانده از حساب مشتری را به اطلاع آنها برساند.

  • و هزاران دلیل دیگر برای ارتباط با مشتری...

ارسال پیامک به مشتریان با زمان بندی مناسب، حس مشتری مداری و اعتماد را در مشتریان ایجاد میکند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 11 مرداد 1394ساعت 14:13 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1203 | |

کارآیی بازاریابی محتوا

 

بازاریابان اینترنتی توجه کنند   !!!!

حتما از خود پرسیدید چرا باید درباره ی بازاریابی محتوا بدانیم؟ با استفاده از آن در کسب و کارخود، می توانید مزیت رقابتی ویزه و مهم برای رقابت با افرادی که در زیمینه کاری شما فعالیتدارند، داشته باشید.

قطعا امروزه موثرترین وبهترین روشهایی که بعنوان روشهای بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجوی گذشته استفاده می شد، بهترین روشها نیستند. با وجود اینکه فضای مجازی به صورت چشمگیر بخشی از زندگی روزانه ما شده است، رقابت، به سمت تولید بهترین محتوای اینترنتی که برای افراد جذاب و مورد نیاز باشد پیش می رود.
بازاریابی محتوا روشی است که برای به جذب ودرگیرکردن مشتری بالقوه ، محتوای با ارزشمند ایجاد و توزیع می‌شود، این عمل فقط با هدف کسب مشتری سود اور یا همان تبدیل مشتری به خریدار دائمی و وفادار انجام میگیرد.
در بازاریابی محتوا نوع محتوایی که به اشتراک می گذارید، مستقیما به آنچه که می فروشید ارتباط دارد.

به عبارت دیگر، مشتریانتان را همراهی می کنید تا شما را بشناسند، دوستتان بدارند، و به شما اعتماد کنندآنها را درباره محصول خود آموزشمی دهید و نهایتا او را با کسب و کار خود درگیر می کنید.

شفافیت 
 تاثیر شبکات اجتماعی و محتوای وب آگاهی مشتریان آنلاین را درباره محتوای مورد استفاده، بیش از پیش کرده است. همچنین با وجود منابع اطلاعاتی کثیر در اینترنت، حساست مشتریان در مورد چیزی که آنلاین می‌خوانند یا می‌بینند بالابرده است. در عصر جدید، شفافیت در درجه اول اهمیت قرار دارد. تمام توجه وتمرکز بازاریابی محتوا روی ایجاد اطمینان خاطر و اعتماد مشتریان برای روابط بلندمدت است. رسیدن به این هدف فقط با انجام به تعهدات امکان پذیر است.


شبکات اجتماعی

بهترین راه برای جذب مشتریان، شبکات اجتماعی است. پروفایل افراد رد شبکات اجتماعیسریع‌ترین راه ممکن شناخت مخاطب است
چگونه قدرت شبکات اجتماعی را بدست گیریم؟. برای قدرتمند شدن در شبکات باید کارهایی از قبیل انتخاب ابزارهای شبکه اجتماعی، زمان‌ مناسب گذاشتن پست‌ها، توجه و تمرکز روی چیزی که مشتریان میخواهند و ارتباط مداوم با مخاطب برای ایجاد روابط بلندمدت را روند کاریه خود لحاظ کرد. البته شبکه‌های اجتماعی، با اینکه مهم هستند، اما تنها ابزارها برای درگیر کردن مخاطبان شما نیستند. 

محتوای مرغوب 
محتوای مرغوب قلب بازایابی محتوا است. شبکات اجتماعی مانند لباس ومحتوا مانند اخلاق آدمیاست. از طریق رسانه های اجتماعی افراد را جذب می‌کنید اما این محتواست که امکان بازگشت مجدد آنها را فراهم میکند. 
بازاریابی محتوا تمرکز جدید بازاریابی دیجیتال است و جزء حیاتی بازاریابی محتوا، محتوای با کیفیتیاست.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

 

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 10 مرداد 1394ساعت 19:56 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1159 | |

بازاریابی اینترنتی...!!

 

در ابتدا به اختصار به تعریفی از بازاریابی می پردازیم؛

بازاریابی یعنی تشخیص نیازو شناخت بازار می باشد، وهدف اصلی آن رفع این نیازها از طریق فروش کالا و خدمات است. بازاریابی فرایندی «مدیریتی - اجتماعی» است که از طریق آن افراد برای رفع نیاز وخواسته هایشان به تبادل کالا وخدمات می پردازند.

نقش ویژه بازاریابی، شناسایی نیازهایی است که به آن ها پاسخ داده نشده است. بعد از شناخت نیازو تعیین بازار هدف و تخمین اندازه بازار، اقدام به اندازه گیری میزان سودآوری می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، مناسبترین بازار را برای ارائه کالا و خدمات خود تعیین میکند و محصولاتش که برای رفع آن نیاز طراحی و تولید شده است معرفی می کند...

 اهداف عمومی بازاریابی عبارتند از: «بهبود موقعیت شرکت در بازار»، «افزایش رضایت مشتریان»، « بقای شرکت وتداوم حضور در بازار».

 

منظور از بازاریابی اینترنتی یا الکترونیکی که بازاریابی آنلاین و یا تحت وب هم نامیده می شود، کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت می باشد. بازاریابی اینترنتی مانند هر کسب و کاری ، تاکید بر نوع نگاه مشتریان به کالاها و خدمات دارد. رمز موفقیت در بازاریابی اینترنتی، کسب بازدید زیاد سایت است. بسیاری از مردم دنیا بویژه در اروپا و ایالات متحده، امور خود را از طریق بازاریابی اینترنتی، می چرخانند.

برخی اهداف بازاریابی اینترنتی:

Ø      حضور آنلاین و پاسخ به سئوالات رایج مشتریان

Ø      فروش از طریق سایر سایتها

Ø      راه اندازی سایتهای مخصوص به خود

Ø      حفظ جایگاه در بازار

Ø      فعالیت در محیطی وسیعتر

Ø      صرفه جویی در زمان و آموزش به مشتریان

 

اگرچه تکنولوژی تغییراتی داشته، اما اصول پایه آن، همچنان پابرجا است. فقط  از شکلی به شکل دیگر تغییر یافته است.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

 

حفظ مشتریان، آشنایی با بازاریابی اینترنتی، مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی، بازاریابی شبکه ای MLM چیست؟

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 7 مرداد 1394ساعت 15:08 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1212 | |

کارافرینی چیست؟ کارافرین کیست؟

 

کارافرین کیست؟

ابداع کننده واژه کارآفرینی، «کانتیلون» کارآفرین را فردی ریسک پذیر می داند که کالا را با قیمت معلوم خریداری می کند و با قیمت نامعلوم می فروشد، درواقع کارآفرین در هنگام خرید از قیمت نهایی محصولات اطلاع ندارد. فرانک نایب (1921) معتقد است که کارآفرینان تلاش می کنند تغییراتبازار را پیش بینی نموده و بر اساس آن وارد عمل شوند وی همچنین بر نقش کارآفرینان در تحمل ابهام پویایی بازار تأکید دارد. همچنین «جین بپنتیست سی» کارآفرین را هماهنگ کننده و ترکیب کننده عوامل تولید می داند.

 

کارافرینی چیست؟

 «كارآفريني‌« واژه‌ای‌ است‌ نو، كه‌ از كلمه ‌اش‌ نمی‌توان‌ به‌ مفهوم‌ واقعی‌ آن‌ دست‌ يافت‌.اين‌ واژه‌ معادل‌ Entrepreneurship در زبان‌ انگليسي‌ است‌ و ريشه آن‌ از کلمه فرانسوي‌ Entreprendre  به معنای "متعهد شدن " گرفته‌ شده‌ است‌.  ژوزف شومپیتر( 1934) فرآیند کارآفرینی را "تخریب خلاق" می نامد به عبارت دیگر ویژگی تعیین کننده در کارآفرینی همانا انجام کارهای جدید و یا ابداع روشهای نوین در امور جاری است. هنوز در فارسي‌ معادل‌ دقيقي‌ برای‌ انتقال‌ «مفهوم‌« كارآفريني‌وجود ندارد اما به‌ طور كلي‌ کارآفرينی يعنی ايجاد سازگاری و هماهنگی متقابل بيشتر در عملياتبازارها.

 

مهمترین ويژگيهاي یک فرد کارافرین :

- توفيق طلبی؛

- تمايل به مخاطره پذيري؛

ـ توانايي‌به‌ايجادارتباطات‌؛

- نياز به استقلال و اعتماد به‌نفس؛

ـ تمايل‌به‌مسؤوليت‌پذيري‌؛

- مرکز کنترل درونی ؛

- خلاقيت؛

-  آینده نگر؛

- و برخی معتقدند که یکی از ارکان اصلی در موفقیت هر کسب و کاری مدیریت درست شرایط فرصت ها و کارکنان هست ویک کارافرین باید علم مدیریت را بطور کامل بداند.

ليكن‌ اينگونه‌ نيست‌ كه‌ هر كس‌ داراي‌ اين‌ ويژگيها باشد حتماً يك‌ كارآفرين‌ است‌. بلكه‌ او يك‌كارآفرين‌ بالقوه‌ مي‌باشد.

انگیزه‌های مختلفی در کارآفرین شدن مؤثر می‌باشند که از جمله آنها: نیاز به موفقیت، نیاز به کسب درآمد و ثروت، نیاز به داشتن شهرت، و مهمتر از همه نیازمندی به احساس مفید بودن می باشد.

با توجه به تعاريفی که برای كارآفرينی ارائه‌شده ‌، هیچ كارآفرينی برای سرمايه‌گذاري‌ و ايجاد اشتغال‌ ازطرف‌ دولت‌ منتظر نيست‌. كارآفرين با شناخت‌ درست فرصتها و سرمايه‌های‌ راكد امكاناتي‌ را فراهم می نماید و با سازماندهي‌ و مديريت منابع‌، ايده‌ خود را عملي می کند. او بدون‌ پشتیبانیاز سمت‌ دولت نه تنها خودش‌ صاحب شغل ‌مي‌شود، بلكه‌ در بخش‌ خصوصی‌ براي‌ افراد ديگر‌ کارافرینی می کند و  مي‌تواند يكي از هدفهايش «اشتغال مولد» باشد. «اشتغال مولد» به معني این است که كسي كاری را ایجاد مي‌كند و نتيجه كارش، خلق يك اثر، منابع جديد ويا ثروت است. البته‌ دولت ‌مي‌تواند با حمایت ازطریق ارائه‌ تسهيلات‌ و پيگيری‌ سياستهای‌ درست‌، زمینه حركت‌ كارآفرينان‌ را هموار کند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

 

www.spayam.ir

 
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 6 مرداد 1394ساعت 14:22 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1349 | |

بازاریابی شبکه ای MLM

 

بازاريابي شبكه اي (Network Marketing ) یا چند سطحي (Multi-level marketing) همانطوري كه از نام آن مشخص است بازاريابی محصولات به عهده چند لایه متعدد از افراد است و از طریق بازاریابی محصولاتی كه مصرف مي كنند، و با عقد قرارداد با شركت توليد كننده و معرفي و فروش محصولات به اطرافيان خود، درآمد قابل توجهي كسب میكنند. بازاریابی شبکه ای با چند ده سال قدمت تجارتی است که هم اکنون در 155 کشور دنیا رایج است. در سراسر دنیا، هر هفته، چند صد هزار نفر به شاغلین این تجارت افزوده می شود.

 

در واقع هدف همه شركتها، بازاريابي شبکه ای است. وقتی ما درباره علایقمان به بقيه اطلاعات مي دهيم، بازاریابی شبکه ای انجام مي دهيم. حتماشما سوالات زیررا از دوستانتان پرسیدید: لباست را ازکجا خریدی؟ موهایت را کجا کوتاه کردی؟ کدام رستوران بهتره؟ حالا اگر برای کاری که انجام مي دهيد(یعنی معرفی مشتری)، به شما حق واسطه گری یا حق الزحمه ای (پورسانت) پرداخت کنند شما بازاریابی شبکه ای انجام داده اید.

بازاریابی شبکه ای حقوق ثابت ندارد بلکه کمیسیون پرداخت می شود ، بنابراين محدوديتي براي نماينده فروش نیست. درآمد نمایندگان محدود به ميزان فروش خودشان نيست بلكه از حجم فروش ساير نمايندگانی که خود آنها معرفی کرده اند درصد فروش دريافت می كنند.

افراد یا مشتری هایی که برای خرید کالا یا خدمات وارد شرکت می شوند درواقع عضو تیم بازاریابی آن شرکت هستد و با معرفی و فروش کالا و خدمات شرکت تیم را گسترش می دهند و این امر موجب شناخته شدن آن کالا یا خدمات، افزایش فروش و توزیع سریع برای آن شرکت می شود.

اکثر بازاریابان شبکه ای (و همه بازاریاب ها) در دام سودها و پورسانت ها گرفتار می شوند و فراموش می کنند که پایه این صنعت کمک به دیگران است.

اگر شما بازاریابی را بعنوان حرفه خود انتخاب نموده اید و یا هنوز در حال سنجش حضور در آن هستید نوع آدمی که می خواهید باشید را انتخاب کنید. به پیشنهاد من آدمی را انتخاب کنید که هدف اول او کمک به دیگران است.

همچنین فردی باشید که باور دارد که چیزهایی وجود دارد که نمی داند و می خواهد با مطالعه بدان برسد و مهارتهایش را به کمال برساند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 5 مرداد 1394ساعت 16:20 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1208 | |

راهکارهای بازاریابی پیامکی در تابستان

 پیامک های تابستونی چطوری باشن بهتره؟؟

بازاریابی پیامکی اخیراً بسیار رونق گرفته است. اکثر افراد معتقند که بازاریابی فصلی می تواند در دستیابی به اهداف شان نقش به سزایی داشته باشد. یکی از بهترین فصل های پرفروش، تابستان است.

برای اینکه بتوانید در این فصل بازاریابی موفقی داشته باشید باید متناسب با روحیات افراد به تبلیغ بپردازید تا بتوانید به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید. در این مطلب چند استراتژی به شما پیشنهاد داده شده است که عمل به انها نه تنها برای فروش شما بی ثمر نخواهد بود بلکه نام و برند شما را بیشتراز پیش نزد یاد اور می شود:

برگزاری مسابقه پیامکی:

 باتوجه به وقت ازاد افراد در تعطیلات مردم را به چالش بکشید انها تمایل دارند تا هیجان شرکت در مسابقه ای را تجربه کنند. مسابقه طراحی کنید و آنهارا ترغیب به ارسال جواب کنید وانها را آگاه کنید که ارسال پیام برای انها هزینه ای در برندارد. همچنین شما با بکارگیری درست آن می‌توانید شاهد یک بازخورد آنی و قوی نسبت به تجارت خود باشید.

تمرکز بر تبلیغات گوناگون:                             

سالیان سال است که بیشترین فروش بازار را در تابستان شاهد بودیم. مشتریان بازار عوام مردم هستند پس هیچ گاه به یک نوع تبلیغ اکتفا نکنید.

ارائه تخفیفات ویژه:

در صورت امکان تخفیف فصلی داشته باشید ویا برای گیرندگان پیامتان امتیاز قائل شوید که با نشان دادن پیامک به فروشگاه یا شرکت یا مجموعه شما از تخفیف ویژه ای بهره مند می گردند.

 

ارائه آخرین مدهای تابستان:

مشتریان خود را با ارسال پیامک از اجناس جدید فروشگاه خود مطلع سازید. همچنین می توانید برای ترغیب بیشتر ، برای اجناس خود درصد تخفیف بگذارید.

تخفیف های خانوادگی:

مناسبترین زمان استفاده از بازاریابی پیامکی تعطیلات فصل تابستان است. شما می توانید برای خریدهای گروهی و خانوادگی تخفیف هایی قائل شوید. بدین ترتیب می توانید حجم زیاد مشتریان را به سمت خود بکشانید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 4 مرداد 1394ساعت 13:00 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1175 | |

7 عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان

 

تفکر بازاریابی و فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده است و دلیل آن بالارفتن سطح علمی خریداران، شناخت بیشتر و دسترسی به منابع اطلاعاتی قوی است.

برای بازاریابی و فروش محصول تکنیک ها و روشهای مختلفی وجود دارد وباتوجه  به نقش حیاتی و تعیین کنندهء آشنایی با تکنیک های فروش در دستیابی به سودآوری مطلوب و ایده آل، به روش های کاربردی برای افزایش فروش اشاره می کنیم در این اینجا چند تکنیک ساده ولی کارامد را برای بازاریابی پیامکی و فروش محصول با استفاده از پیامک ارایه  می کنیم.

مهمترین اصل در بازاریابی دسترسی به مشتریان و عموم مخاطبان در هر زمان و مکان است. بنابراین سامانه پیامک با امکاناتی که برای ارسال انبوه در اختیار شما قرار میدهد، گزینه بسیار مناسبی برای گسترش فعالیت بازاریابی شما خواهد بود.

تبلیغات: یکی از روشهایی که میتوانید برند و محصول خود را به مشتریان معرفی کنید، ارسال اس ام اس تبلیغاتی قبل از افتتاح موسسه ویا معرفی خدمت ومحصول جدید قبل از ورود به بازار است! 

 صرفه جویی در اتلاف وقت: یکی از راههایی که مشتریان استقبال زیادی از آن میکنند، خرید محصول بدون حضور در محل، از طریق پیامک است. برای مثال، بااستفاده از منشی پیامک spayam مراحل خرید خود را کدبندی میکنید و مخاطبان باارسال کد مورد نظر و بدون هزنه وارد مرحله بعد می گردند.

اطلاع رسانی: از آنجایی که تلفن همراه، وسیله ای است که همیشه همراه افراد می باشد، بهترین وسیله برای ارسال وقایع روزانه است. همچنین می توانید مشتریان خود را از مزایا وموارد استفاده محصول ویا خدمات خود آگاه سازید.

روابط عمومی: مردم علاقه مندند اطلاعاتی راجع به خود دریافت خود دریافت کنند ویا درباره برخی مسائل به آنها یادآوری هایی شود. با توجه به اطلاعات شخصی ای که افراد در این موسسه پر میکنند همواره اطلاعات و مطالبی که برای ان فرد مهم است را برای او پیامک کنید.

همچنین برای مشتریان خود که نسبت به آنها شناخت دارید و تاحدی توانسته اید اطمینان آنها را بدست آورید، پیام کوتاه ارسال کنید و درکنارکم کردن نقاط ضعف خود، سعی کنید اطمینان آنها را بیش از پیش جلب و صمیمیت دوطرفه بین خودتان و آنها را تقویت کنید.

ایجاد مسابقه ویا قرعه کشی: مردم را به چالش بکشید انها تمایل دارند تا هیجان شرکت در مسابقه ای را تجربه کنند. مسابقه طراحی کنید و آنهارا ترغیب به ارسال جواب کنید وانها را آگاه کنید که ارسال پیام برای انها هزینه ای در برندارد.

تبلیغات دوره ای به همراه پیشنهاد ویژه: برخی از کسب وکارها در برهه ای زمان فروش بالا دارند برای مثال یک فروشگاه لباس می تواند هنگام اعیاد برای فروشگاه خود تبلیغات پبامکی انجام دهد و برای جذب مشتری بیشتر تخفیفات ویژه ای را در نظر بگیرد.

دریافت اطلاعات: برخی از اموزشگاه ها این امکان را برای مراجعین فراهم کرده اند که با ارسال نام درس و یانام استاد مورد نظر ساعت کلاسها برای افراد ارسال گردد.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 3 مرداد 1394ساعت 17:06 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1180 | |

ارتباط با مشتری CRM

 

عبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management به همه فرآیندها و فناوری‌هایی که برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود گفته می‌شود. CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد مدیریت و بازاریابی شده است و سعی دارد راهبردی خلق کند که تمام اجزای یک سازمان را یکپارچه کرده، اطلاعات را در بین تمام کاربران به اشتراک بگذارد درواقع CRM سبب خواهد شد که بخشهای مختلف شرکت به یک استراتژی کلان دست یابند.

 

CRM  از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت. روابط یعنی ایجاد مشتریان وفادار و پرفایده از طریق ارتباطی یاد گیرنده و مدیریت یعنی خلاقیت و هدایت یک فرایند مشتری مدار.

بسیاری از شرکتهای فعال در زمینه تکنولوژی اطلاعات، CRM  یا مدیریت ارتباط با مشتری را مجموعه نرم افزارها یا خدماتی میدانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند. CRM بااین تعریف، تا حد زیادی به حوزه ی تکنولوژی نزدیک می شود.

برقراری ارتباط بر مبنای یک قاعده وتکنیک خاصی نیست، چرا که افراد با هم متفاوت هستند و تکنیک های فروش برای همه افراد کابرد ندارد بنابراین بایستی متدهای برقراری ارتباط را روی مفاهیم و قواعد ارتباط پایه گذاری کنیم.

انواع CRM  

CRM  عملیاتی :در این روش کلیه مراحل ارتباط با مشتری، به یک فرد سپرده می شود، درکل فرآیند هایی که مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند.

SFA  یا قدرت فروش مکانیز و Css (مانند ارتباط رو در رو، اینترنت، فاکس و کیوسک های مخصوص پاسخگویی به مشتریان) از ابزار و روشهای CRM عملیاتی می باشند.

CRM  تحلیلی:  ابزارها و روش هایی که وظیفه ی بدست آوردن، ذخیره، پردازش، تفسیر و ارائه گزارش به استفاده کنندگان داده های مشتری را برعهده دارد مهمترین نوع CRM  می باشند. در واقع CRM عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند.

 

CRM  تعاملی یا مشارکتی: موجب تعاملهای کارا و سازنده با مشتریان در طول تمام کانالهای ارتباطی میگردد و تعاملهای بین سازمان با مشتری از طریق تمامی کانالهای را تسهیل میکند در این فن آوری CRM با یکپارچه شدن مراکز تماس، تعامل چندکانالی با مشتریان انفرادی امکانپذیر است به گونه ای که در یک سمت مشتری و در سمت دیگر سازمان قرار می گیرد
هدف CRM  تعاملی، گسترش برنامه های سنتی مدیریت ارتباط با مشتریان است و فقط مشتری نهایی مد نظرمان نیست حتی تأمین کنندگان، توزیع کنندگان و خرده فروشان رادر بر میگیرد.

 

 

مشتریان به دنبال رفتارهایی از جانب شما هستند تا هر لحظه احساس رضایت خاطر داشته باشند و این مطلوبیت برایشان حاصل شود وCRM  ارایه خدمات سریع تر و مطلوبتر یعنی درآمد بیشتر با هزینه کمتر را تسهیل می کند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 1 مرداد 1394ساعت 13:27 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1351 | |

۵ راهکار ساده برای افزایش امنیت در اینترنت

 

استفاده از احراز هویت دو فاکتوره

 

احراز هویت دو فاکتوره کاربران را مجبور می سازد تا علاوه بر ارائه رمز معمول، یک کد را نیز برای لاگین به سرویس استفاده نمایند. درا کثر اوقات این کد به شماره موبایلتان تکست می شود و یا حتی در موارد پیشرفته تر مثل سرویس های گوگل و مایکروسافت با شما تماس گرفته می شود و آن کد به طور ماشینی برای شما خوانده می شود. این سیستم می تواند به طور دائمی و یا برای زمانهایی که از یک دستگاه جدید به سایت لاگین می کنید بر قرار گردد. همانطور که گفته شد سایت هایی مانند گوگل به عنوان اولین استفاده کننده از این روش شناخته می شود. سیستم هایی مانند آی کلود اپل، مایکروسافت، دراپ باکس، فیسبوک و توییتر و… نیز از این روش بهره می برند. شاید این روش ساده باشد اما صرف چند لحظه بیشتر برای لاگین به سایت و سرویس های مختلف می تواند بسیار در افزایش ایمنی اطلاعات و رمزمان مفید باشد. برخی از این سرویس دهندگان این امکان را برای شما فراهم می سازند تا با هر بار لاگین، به روش دو فاکتوره احراز هویت تان تایید شود.

 

استفاده از کلمه عبور منحصربفرد و مدیریت رمز های عبور

مردم واقعاً در تولید رمزهای عبور قوی، بد عمل می کنند. باور کنید که یکی از شایع ترین رمزهای سال ۲۰۱۴ محدود به ۱۲۳۴۵۶ می شده است! بطور مستمر سال تولید اغلب افراد متولد ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۲ نیز رمز عبور آنها بوده. فراموش نکینم که هکرها تمام حربه های ما را می شناسند پس برای هر سایت خاص، باید از رمز عبور خاص و منحصربفرد استفاده کرد که شامل اطلاعات شخصی ما همچون سال تولد، اسم حیوان خانگی، اسم فرزندان و … نباشد. اما چیزی که ما را به شدت آزار خواهد داد این است که چگونه می توان این همه پسورد را در ذهن جا داد؟ راه حل فرار از این محدودیت، بکارگیری برنامه های مدیریت این پسوردها همچون LastPass وPassword است. البته مرورگرها خود نیز چنین سیستمی را دارا می باشند که چندان پیشرفته و قابل اعتماد نیست. این نرم افزارها لاگین را تسهیل کرده و حتی در تعیین و ساخت پسوردهای قوی به داد ما می رسند.

 

بروز رسانی مرورگر و دستگاهها

دیدن پیام بروز رسانی مرورگر و سیستم عامل شاید عذاب آور باشد اما نباید اهمیت این بروز رسانی را در افزایش امنیت نادیده گرفت. البته نباید از این موضوع نیز غافل شد که بروز رسانی ها تنها دارای پچ های حفره های کشف شده است با این حال محققان مسئول، در هر کمپانی به طور مداوم حفره های امنیتی را جستجو و کشف می کنند که خود گویای اهمیت بروز رسانی در ارتقای سیستم و دستگاههای ماست پس اگر خدایی نکرده پیام بروز رسانی دریافت کردید آن را پس نزنید! صرف ۱۵ تا ۳۰ دقیقه می تواند هکرها را در پشت کامپیوتر و دستگاههای شما نگه دارد.

 

استفاده از چکاپ امنیتی گوگل

همانطور که گفته شد گوگل به کاربران خود ۲ گیگابایت فضای اضافه درایو را در ازای تست و چکاپ پسوردهایشان پیشنها داده است. این چکاپ شامل چند تست سریع و ساده از اکانت گوگل می باشد. ویژگی های ارائه شده شامل اطلاعات ورودهای اخیر به سیستم و همچنین اعطای اجازه به اپ ها و برنامه های مختلف برای استفاده از حساب گوگلی است.

 

تا می توانید از HTTPS استفاده کنید

HTTPS پروتکل و نسخه امنی از انتقال هایپرتکست محسوب می شود. این ویژگی باعث رمزگذاری اطلاعات بین شما و سرورهای وب سایت می شود. البته ناگفتنه نماند که HTTPS نمی تواند شما ار در مقابل شنودهای حکومتی مصون دارد اما می تواند این امر را کمی پیچده کند. مثلاً BMW از بکارگیریHTTPS در سیستم خودرویی خود باز ماند که خود عاملی شد تا هکرها مثل آب خوردن به خودروهای این شرکت ان هم از راه دور کنترل یابند. اکثر وب سایت های بزرگ از https بهره می گیرند اما بهتر است همواره آدرس وب سایت را چک کنید و آن را به Https تغییر دهید، اما اگر حوصله این کار را هم ندارید از نرم افزارهایی همچون HTTPS Everywhere بهره بگیرید که آدرس های ایتترنتی http را به https بدل می کند. از طرفی برخی سرویس دهندگان (مثلاً فیسبوک) در تنظیمات خود این امکان را برای شما فراهم می اورند تا ورودتان به آن سرویس را بر اساس http و یا https تعریف نمایید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 31 تير 1394ساعت 13:08 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1178 | |

ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک

 

تلفن شرکتتان زنگ نمی‌خورد؟ سفارشاتتان کاهش یافته اند؟ مشتریان به سوی شما نمی‌آیند؟
خوب، پس وقت آن رسیده که دست به کار شوید. ولی بهتر است قبل از اینکه خود را درگیر پیدا کردن مشتری جدید کنید، به کسانی که قبلا جذب شما شده اند رجوع کرده و با آنها تماس بگیرید.
اکثر کسب‌وکار ها گمان می‌کنند که با انجام یک معامله، دیگر کارشان با مشتریشان تمام شده و نیازی نیست که دوباره ارتباطی با آن مشتری برقرار کنند. در صورتی که چنین ذهنتی کاملا مخرب است و مشتری قدیمی می‌تواند منبعی برای فروش های آینده شما باشد.

شما باید یک برنامه ریزیه مناسب داشته باشید:

یک لیست تهیه کنید؛ هر کسب‌وکاری اطلاعات ارتباطاتی خود را به صورت سازماندهی شده نگه‌داری می‌کند. روش های بایگانی متفاوتی وجود دارد و یکی از این روش ها تهیه لیست به کمک نرم‌افزار اکسل است. اکسل این امکان را در اختیار شما گذاشته تا تمام اطلاعات مشتریان قبلی خود شامل تلفن، ایمیل، آدرس و غیره را یکجا جمع‌آوری کنید.

 

فکر کنید و تصمیم بگیرید که میخواهید چه چیزی را بیان کنید

حتما لازم نیست برای برقراری ارتباط با یک مشتری به دنبال دلیلی بگردید تا او را توجیه کنید.فراموش نکنید که بدون ارتباطات قوی نمی‌توانید خدمات خود را به صورت عمده عرضه کنید؛پس نهایت سعی خود را در ارتباط گیری با مشتری کنید و نگذارید به راحتی از ذهن‌شان محو شوید. زیرا همان موقع است که رقیبان شما از راه می‌رسند.

به درستی متدهای ارتباطی خود را انتخاب کنید

تماس‌های تلفنی یکی از روش‌های مستقیم ارتباط گیری هستند که اکثرا مفید و موثر واقع می‌شوند و همچون خبرنامه‌ها و ایمیل‌ها به راحتی نادیده گرفته نمی‌شوند. البته کاملا مشخص است که تماس‌های تلفنی زمان بسیاری از شما می‌گیرند و بهتر است این نوع روش را برای مشتریانی به کار ببرید که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. از طرفی می‌توانید برای مشتریان دیگرتان ایمیل ارسال کنید؛ البته این ایمیل‌ها در صورتی Spam نمی شوند که آنها را به کمک نرم‌افزارهای ارسال ایمیل شخصی سازی کنید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای،کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 30 تير 1394ساعت 14:57 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 1234 | |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد