کسب و کار و دیجیتال

سوشال پیام

کسب و کار و دیجیتال

 

 

قبل از گسترش دنیای فناوری و دیجیتال  در زمان گذشته ، کار فروش و تبلیغات به سهولت انجام میگرفت. دسترسی به مشتری آسان تر بود و با یک پیام انگیزشی محصولات به فروش می رسید .اما امروزه ما با موجی  از شبکه های ماهواره ای و تعداد بیشماری سایت های اینترنتی مواجه هستیم که  در تجارت خودنمایی می کنند.

 روش های فروش و تبلیغاتی که در سالیان گذشته استفاده میشد نیاز به بازنگری کلی  به منظور موفقیت در تجارت دارد . با توجه به این شرایط، دچار  گمراهی میشویم و موجب   رفتن به بیراهه  خواهد شد. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از بیراهه رفتن، آورده شده است:

شفاف سازی اهداف

 در عصر کنونی در حوزه کسب و کار رقابت زیادی به چشم میخورد و همه برای پیشرفت بیشتر تلاش میکنند . این بین شرکت های موفق و با سابقه باید جایگاه و  پیشرفت کاری خود را حفظ کنند . 

بسیاری از شرکت ها و سازمان های اهل تجارت به  تعیین دست نوشته ای کلی در مقابل یافتن فرمولی پیچیده  برای تمام انواع تجارت  میپردازند  که این روش نادرستی میباشد. در حالی که اکثر تجارت ها را می توان با بررسی سه پارامتر به حد کفایت در دست گرفت: خبررسانی، فروش و تامین رضایت مشتری برای بازگشت دوباره.

اهداف اولیه کار هرگز  نباید فراموش شود ، در صورت فراموشی تجارت به سمت هرج و مرج میرود.

 بهره گیری از افراد خلاق برای ایجاد موقعیت خوب

وظیفه  مدیران اجرایی  و رسیدگی آنها به امور داخلی شرکت و قویتر کردن ارتباطات و  ایجاد فرصت های خوب در بازار مشغله زیادی برای آنها ایجاد کرده. بنابراین سازمان نیازمند افراد خلاق و باهوش  برای پیشرفت در عرصه رقابت میباشد بنابراین داشتن تیمی باهوش و خبره یکی از ضروریت های موفقیت محسوب می شود.

جداسازی استراتژی و نوآوری

استراتژی با نوآوری متفاوت هستند. نوآوری راه اندازی یک پدیده جدید است؛ ولی استراتژی هدف خاصی را نشانه می رود. نوآوری، حداقل در ابتدا، قاعده و قانونی را نمی پذیرد و در واقع روند نامشخصی دارد. پس شکست باید یکی از گزینه ها باشد. به همین دلیل است که شرکت های سرمایه گذار در صنعت تکنولوژی انتظار کمی از برد در نوآوری دارند؛ اما باید توجه داشت که هزینه نوآوری نباید زیاد باشد. پس نباید دست تیم نوآوری بسیار باز باشد و نباید تمام نیروی خبره را به آن اختصاص داد.

مفهوم جدیدی از دارایی

گروه های تبلیغاتی به جای تبلیغ برای فروش و معرفی محصول، سهم خود را در نتایج جست وجو در اینترنت بیشتر کرده اند. فضای مجازی جایی است که رقبا می توانند مشتری را ردیابی کرده و نظر او را به خود جلب کنند.برند های موفق در حال تغییر مفهوم بازاریابی هستند. آنها به جای اینکه تنها شرکتی برای فروش باشند،در حال تبدیل به جایی برای مشارکت مشتری هستند. در عصر دیجیتال، برندها تنها به دنبال رشد دارایی های شرکت نیستند، بلکه به دنبال تحقق باورهای جامعه هستند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

ارتباط با مشتری CRM ،ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک ،استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ،با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید ،حفظ مشتریان ،موثرترین روش تبلیغات IMC (ارتباطات) ،نمایندگی سوشال پیام ،اوترنت؛ اینترنت رایگان ،مفهوم خلاقیت و نوآوری و چگونگی پیدایش آن

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 25 شهريور 1394ساعت 14:22 توسط سوشال پیام | تعداد بازديد : 914 | |